Regulamin sklepu internetowego kuppanele.pl
Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021 r.
Spis treści
- Postanowienia ogólne i definicje
- Dane osobowe
- Warunki składania i realizacji zamówień
- Rejestracja konta klienta
- Rodzaje płatności i formy dostawy
- Reklamacje
- Prawo odstąpienia od umowy
- Newsletter
- Postanowienia końcowe
Rozdział 1 – Postanowienia ogólne i definicje
- Sklep Internetowy działający pod adresem internetowym www.kuppanele.pl prowadzony jest przez Balticainvest Krystian Kopiec, Aleja Armii Krajowej 4A, 35-307, Rzeszów, NIP: 8133318001, REGON 180266400, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, e-mail: k.kopiec@balticainvest.pl, telefon: 6923810214
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.kuppanele.pl
- Sprzedawca – Balticainvest Krystian Kopiec, Aleja Armii Krajowej 4A, 35-307, Rzeszów, NIP: 8133318001, REGON 180266400
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której Ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość;
- Ustawa – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn.zm.)
- Umowa – umowa sprzedaży towarów i usług zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem i Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
- Konto Klienta – konto Klienta prowadzone przez Sklep, oznaczone indywidualnym loginem oraz zabezpieczone poufnym, indywidualnym hasłem wskazanym przez Klienta. Konto umożliwia Klientowi zalogowanie się do bazy zawierające: podane przez niego dane, służące do realizacji jego bieżących zamówień oraz historię zrealizowanych już zamówień tego Klienta;
- Konsument – za konsumenta w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn.zm.) uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu;
- Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy;
- Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie;
- Zamówienie – dyspozycja zakupu Towaru złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej;
- Newsletter – Elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) , która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych wiadomości (newsletter-ów), zawierających informacje o Serwisie, w tym nowościach, kodach rabatowych lub promocjach w Sklepie.
Rozdział 2 – Dane osobowe
- Sprzedający jest administratorem danych osobowych Kupujących oraz osób wskazanych przez Kupujących
- Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedającego zgodnie z przepisami prawa oraz w celu świadczenia usług, o których mowa w §1 pkt 4 niniejszego Regulaminu.
- Dane osobowe Kupującego nie będą ujawniane innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych, bez uzyskania jego wyraźnej zgody.
- Kupujący ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia z bazy Sprzedawcy.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Kupującego znajdują się w dokumencie Polityka prywatności sklepu internetowego
Rozdział 3 – Warunki realizacji zamówień
- Kupujący obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Uni Europejskiej
- Kupujący może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia:
- a) Złożenie zamówienia poprzez założenie wcześniej konta w sklepie internetowych.
- b) Złożenbie zamówienia poprzez wypełnienie Formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu internetowego.
- Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne, fabrycznie nowe (wolne od wad) oraz zgodne z obowiązującymi standardami i wymaganiami.
- Zamówienia, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
- W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 1.a) niniejszego paragrafu, Kupujący proszony jest o wypełnienie Formularza rejestracji i tym samym założenie Konta.
- W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 1.b) niniejszego paragrafu, Kupujący proszony jest o dodanie Produktu do Koszyka, wypełnienie dostępnego na stronie Sklepu Formularza zamówienia oraz przesłanie go do Sklepu internetowego.
- Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „Kupuję i płacę”. Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje drogą e-mailową informację:
- a) w przypadku wyboru płatności elektronicznej – zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość Zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki), a następnie po prawidłowej autoryzacji płatności – o przyjęciu Zamówienia do realizacji,
- b) w przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym – zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość Zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki) wraz z numerem konta do wykonania płatności przelewem tradycyjnym
- Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem.
- Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 9 niniejszego paragrafu.
- W razie braku otrzymania informacji, o której mowa w § 2 pkt 9, Kupujący powinien skontaktować się ze Sklepem drogą telefoniczną lub mailową.
- Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego do momentu wysyłki Produktu.
- Czas realizacji Zamówienia wynosi od 7 do 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia i/lub w momencie skompletowania przez Sprzedawcę wszystkich zamówionych przez produktów i/lub zaksięgowanej przez Sprzedawcę pełnej opłaty za zamówienie.
- Kupujący informowany jest o braku dostępności Produktów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący pomimo wezwania nie uzupełnił w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.
Rozdział 4 – Rejestracja konta klienta
-
Rejestracja w celu założenia Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu ( https://kuppanele.pl/my-account/ )zgodnie z jego treścią.
-
W wyniku poprawnego wprowadzenia danych do formularza rejestracyjnego oraz wybrania opcji „Zarejestruj się” Sklep automatycznie wysyła na podany przez Klienta w trakcie rejestracji adres poczty elektronicznej wiadomość o utworzeniu Konta i możliwości zalogowania się na Konto Klienta.
- Po zalogowaniu Klient ma możliwość dostępu do Konta Klienta, możliwość zmiany lub poprawy podanych danych oraz zmiany hasła umożliwiającego logowanie się do Konta Klienta, jak również usunięcia Konta w dowolnej chwili bez podania przyczyny poprzez przesłanie stosowanego żądania w formie elektronicznej na e-mail: pomoc@kuppanele.pl
- Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
Rozdział 5 – Rodzaje płatności i formy dostawy
- Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, (ceny zawierają podatek VAT ). Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
- O całkowitej kwocie Zamówienia Kupujący informowany jest każdorazowo przed dokonaniem Zamówienia.
- Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają doręczenia.
- Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:
- Płatność przelewem tradycyjnym na konto bankowe sprzedawcy:
-
Baltica-Invest Krystian Kopiec
Al. Armii Krajowej 4A, 35-307 Rzeszów. NIP: 813-331-80-01mBank NR. Konta: 47 1140 2004 0000 3402 8120 5134
-
- zapłata za pośrednictwem systemu płatności PayNow – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu PayNow dostępnej pod adresem paynow.pl obsługiwane przez
mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025237, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 526-021-50-88. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności PayNow
- Płatność przelewem tradycyjnym na konto bankowe sprzedawcy:
- Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.
- W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 4. 1) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy.
- W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 4 .2) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia.
- W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 4 .1), 2), niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.
- Dostawa Produktów jest możliwa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca umożliwia dostawę produktów również do wybranych krajów poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, co jest wskazane w zakładce „Koszty Dostawy” oraz każdorazowo na stronie każdego produktu podczas składania zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- przesyłka kurierska
- odbiór osobisty dostępny pod adresem siedzimy firmy BalticaInvest Krystian Kopiec w godzinach od 10:00 do 15:00
- Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 100 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy u operatora płatności PayNow.pl.
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 100 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy u operatora płatności PayNow.pl.
- Możliwe jest ustalenie innego sposobu dostawy, niż standardowa przesyłka kurierska proponowana przez Sprzedawcę. Cena i szczegóły takiej dostawy (np. dzień lub godzina dostawy, dostawa w soboty) są przedmiotem indywidualnych ustaleń pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
Rozdział 6 – Reklamacje
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- W formie pisemnej przesłanej na adres: Aleja Armii Krajowej 4A,
35-307 Rzeszów - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pomoc@kuppanele.pl
- W formie pisemnej przesłanej na adres: Aleja Armii Krajowej 4A,
- Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca dokonujący zakupu o charakterze zawodowym – na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego– odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Jeżeli Klient jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, Sprzedawca dokonuje weryfikacji czy zawarta umowa sprzedaży posiada charakter zawodowy, polegającej na sprawdzeniu przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej (kodów PKD), udostępnionej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- W przypadku realizacji uprawnienia z tytułu rękojmi Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu: ul. Juliusza Słowackiego 24/8, 35-060 Rzeszów. Do odsyłanego towaru należy dołączyć czytelnie i w pełni wypełniony formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem http://www.kuppanele.pl/reklamacje-i-zwroty/
- Koszty związane z odesłaniem przez Klienta towaru w związku z realizacją jego uprawnienia z tytułu rękojmi pokrywa Sprzedawca.
- Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji zostanie ona rozpatrzona zgodnie z żądaniem Klienta wskazanym w formularzu reklamacyjnym. Sprzedawca może również zaproponować Klientowi inne rozwiązania, z których Klient może skorzystać.
Rozdział 7 – Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późniejszymi zmianami) Kupujący będący konsumentem lub będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, o której mowa w art. 38a ww. ustawy o prawach konsumenta – który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania Produktu odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
- Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:
- świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
- umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
- szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
- umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
- umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,
- dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- umów zawartych w drodze aukcji publicznej
- umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
- umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.
- Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje:
- w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późniejszymi zmianami), w szczególności w sytuacji, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz stworzona według specyfikacji Kupującego a lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. Produkty zawierające grawer zamówiony przez Kupującego),
- w przypadku gdy osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale umowa ta miała dla tej osoby charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, który jest udostępniony w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Rozdział 8 – Newsletter
- Kupujący ma możliwość korzystania z Usługi Newslettera oferowanej przez Sprzedającego.
- Do korzystania z Usługi niezbędna jest zgoda Kupującego na otrzymywanie Newslettera Sklepu Internetowego oraz na wysyłanie mu innych informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Kupujący oprócz zgody na przesyłanie informacji wymienionych w pkt 2 niniejszego paragrafu, powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie.
- Zgoda Kupującego wymagana do korzystania z Usługi jest dobrowolna. Kupujący w każdej chwili może zrezygnować z prenumeraty Newslettera, przesyłając wiadomość e-mail zatytułowaną „Rezygnacja z Newslettera” pod adres: biuro@silvea.pl.
Rozdział 9 – Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.
- Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. Kupujący może ponadto skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Kupujący może złożyć swoją skargę również za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.) i inne właściwe.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021 roku.